Liu Lei について
School of chemical engineering and chemistry, Harbin Institute of Technology, Harbin, China について
Liu Lei について
Tianjin Key Laboratory of Evaluation Technology for Electric Vehicles, China Automotive Technology and Research Center Co., Ltd. (CATARC), Tianjin, China について
Lin Chunjing について
Tianjin Key Laboratory of Evaluation Technology for Electric Vehicles, China Automotive Technology and Research Center Co., Ltd. (CATARC), Tianjin, China について
Yang Peixia について
School of chemical engineering and chemistry, Harbin Institute of Technology, Harbin, China について
Kuang Nannan について
Tianjin Key Laboratory of Evaluation Technology for Electric Vehicles, China Automotive Technology and Research Center Co., Ltd. (CATARC), Tianjin, China について
Wang Fang について
Tianjin Key Laboratory of Evaluation Technology for Electric Vehicles, China Automotive Technology and Research Center Co., Ltd. (CATARC), Tianjin, China について
CAS Key laboratory of Mechanical Behavior and Design of Materials, Department of Modern Mechanics, University of Science and Technology of China, Hefei, China について
Wu Shanquan について
CAS Key laboratory of Mechanical Behavior and Design of Materials, Department of Modern Mechanics, University of Science and Technology of China, Hefei, China について
International Journal of Energy Research について
イオン について
電池 について
放電 について
電力 について
リチウム について
モジュール について
短絡電流 について
電気加熱 について
抵抗 について
リン酸 について
モデル について
現象 について
容量損失 について
ピーク電流 について
熱暴走 について
電熱効果 について
電気加熱電力 について
Liイオン電池 について
並列モジュール について
短絡抵抗 について
熱暴走 について
二次電池 について
電池 について
モジュール について
熱暴走 について
特性パラメータ について
実験的研究 について