He Zefeng について
Department of Civil Engineering, Xi’an University of Architecture and Technology, Xi’an 710055, China について
Huang Xinghuai について
China-Pakistan Belt and Road Joint Laboratory on Smart Disaster Prevention of Major Infrastructures, Southeast University, Nanjing 210096, China について
Huang Xinghuai について
School of Civil Engineering, Southeast University, Nanjing 210096, China について
Xu Zhao-Dong について
Department of Civil Engineering, Xi’an University of Architecture and Technology, Xi’an 710055, China について
Xu Zhao-Dong について
China-Pakistan Belt and Road Joint Laboratory on Smart Disaster Prevention of Major Infrastructures, Southeast University, Nanjing 210096, China について
Xu Zhao-Dong について
School of Civil Engineering, Southeast University, Nanjing 210096, China について
Shi Qingxuan について
Department of Civil Engineering, Xi’an University of Architecture and Technology, Xi’an 710055, China について
Guo Yingqing について
Nanjing Dongrui Damping Control Technology Co., Ltd., Nanjing 210033, China について
Kim Jinkoo について
Department of Civil and Architectural Engineering, Sungkyunkwan University, Suwon, Republic of Korea について
Engineering Structures について
延性 について
亀裂 について
粘弾性 について
繰返し荷重 について
ダンパ について
コンクリート について
剛性 について
鋳造 について
地震 について
変位 について
ボルト継手 について
プレハブ について
耐震性 について
破壊モード について
プレハブコンクリート について
柱梁接合部 について
地震性能 について
ボルト接合 について
粘弾性ダンパ について
金属構造 について
プレハブ について
粘弾性減衰 について
ボルト継手 について
耐震性能 について
実験的研究 について