Meng Hao について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Ji Changwei について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Yang Jinxin について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Wang Shuofeng について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Chang Ke について
College of Energy and Power Engineering, Beijing Lab of New Energy Vehicles and Key Lab of Regional Air Pollution Control, Beijing University of Technology, Beijing 100124, PR China について
Wang Huaiyu について
School of Mechanical Engineering and Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing, Beijing Institute of Technology, Beijing 100081, PR China について
電力 について
回転機関 について
ノッキング について
トルク について
追突 について
プラグ について
希薄燃焼 について
点火時期 について
水素燃料 について
CA50 について
スパーク着火 について
燃焼一般 について
圧縮点火機関 について
水素燃料 について
ロータリーエンジン について
非同期 について
点火 について
実験 について
研究 について