研究者
J-GLOBAL ID:202301010383462995
更新日: 2024年06月22日
樊 帆
ハン ハン | FAN FAN
所属機関・部署:
職名:
助教
MISC (13件):
-
Yi Li, Xinyu Zhou, Xia Jiang, Fan Fan, Bo Song. How service robots’ human-like appearance impacts consumer trust: a study across diverse cultures and service settings. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2024
-
FAN Fan, LI Caimei, BAO Chenglin, LONG Siyu, SONG Yuxin. 网络社群与网站对休闲农业旅游行为意向的影响分析-依据AISAS模型(日訳:ネット・コミュニティとウェブサイトが観光農園への参加意欲に与える影響に関する研究-AISASモデルに基づいて). Journal of Shenyang Agricultural University(Social Sciences Edition). 2024. 26. 1. 55-66
-
Fan Fan. Brand, Quality, and CSR: Which Management Strategy Achieves High Financial Performance for Agricultural Small-Medium Enterprises?. SAGE Open. 2023. 13. 4
-
Liangru Yu, Yi Li, Fan Fan. Employees’ Appraisals and Trust of Artificial Intelligences’ Transparency and Opacity. Behavioral Sciences. 2023. 13. 4. 344-344
-
樊帆, 朱雅娸, 邓鑫. 农产品网络社群对消费者品牌共鸣影响研究 (日訳:ブランドへの消費者共感に対する農産物オンラインコミュニティの影響). Journal of Chongqing University of Posts and Telecommunications(Social Science Edition). 2023. 35. 02. 146-155
もっと見る
前のページに戻る