研究者
J-GLOBAL ID:202301010383462995   更新日: 2024年03月29日

樊 帆

ハン ハン | FAN FAN
所属機関・部署:
職名: 助教
MISC (12件):
  • Yi Li, Xinyu Zhou, Xia Jiang, Fan Fan, Bo Song. How service robots’ human-like appearance impacts consumer trust: a study across diverse cultures and service settings. International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2024
  • Fan Fan. Brand, Quality, and CSR: Which Management Strategy Achieves High Financial Performance for Agricultural Small-Medium Enterprises?. SAGE Open. 2023. 13. 4
  • Liangru Yu, Yi Li, Fan Fan. Employees’ Appraisals and Trust of Artificial Intelligences’ Transparency and Opacity. Behavioral Sciences. 2023. 13. 4. 344-344
  • 樊帆, 朱雅娸, 邓鑫. 农产品网络社群对消费者品牌共鸣影响研究 (日訳:ブランドへの消費者共感に対する農産物オンラインコミュニティの影響). 重庆邮电大学学报(社会科学版). 2023. 35. 02. 146-155
  • Fan Fan, Li Caimei, Bao Chenglin. Research on Enhancing the Initiative of Intercultural Communication among College Students-Based on the Theory of Planned Behavior. Journal of Management and Humanity Research. 2021. 06. 87-102
もっと見る
※ J-GLOBALの研究者情報は、researchmapの登録情報に基づき表示しています。 登録・更新については、こちらをご覧ください。

前のページに戻る