文献
J-GLOBAL ID:200902031577353365
整理番号:89A0077953
ニッチブランド対チェンジオブペースブランド ブランド位置決め推定のための購買頻度と浸透度の利用
Niching versus change-of-pace brands: Using purchase frequencies and penetration rates to infer brand positionings.
著者 (3件):
KAHN B E
(Univ. California, CA, USA)
,
KALWANI M U
(Purdue Univ., IN, USA)
,
MORRISON D G
(Univ. California, CA, USA)
資料名:
Journal of Marketing Research
(Journal of Marketing Research)
巻:
25
号:
4
ページ:
384-390
発行年:
1988年11月
JST資料番号:
E0353B
ISSN:
0022-2437
CODEN:
JMKRA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)