文献
J-GLOBAL ID:200902128475592334
整理番号:99A0034502
エイズマスコミュニケーションの役割の研究:マスメディアはどのようにHIV検査行動に影響を及ぼすか?
A study on the role of AIDS mass communication: How do the mass media affect HIV testing behavior?
著者 (5件):
HIROSE H
(Tokyo Woman’s Christian Univ., Tokyo, JPN)
,
NAKAUNE N
(Tokyo Inst. Technol., Tokyo, JPN)
,
ISHIZUKA T
(National Center for Entrance Examinations, Tokyo, JPN)
,
TSUCHIDA S
(Kansai Univ., Osaka, JPN)
,
TAKANASHI Y
(Tokyo Woman’s Christian Univ., Tokyo, JPN)
資料名:
Japanese Psychological Research
(Japanese Psychological Research)
巻:
40
号:
4
ページ:
246-255
発行年:
1998年11月
JST資料番号:
W0809A
ISSN:
0021-5368
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オーストラリア (AUS)
言語:
英語 (EN)