文献
J-GLOBAL ID:200902150325313300
整理番号:96A0362006
障害児施設での実習体験とそれを支えた要因 看護学生の小児看護学実習体験の分析から
A Report on Students’ Experience in Nursing Practice for Handicapped Children. Factors that helped make students’ experiences meaningful.
著者 (3件):
西脇由枝
(東邦大 医療短大)
,
大木伸子
(東邦大 医療短大)
,
梶山祥子
(東邦大 医療短大)
資料名:
東邦大学医療短期大学紀要
(Bulletin of the College of Health Professions, Toho University)
号:
9
ページ:
51-68
発行年:
1995年12月
JST資料番号:
L0469A
ISSN:
0913-2511
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)