文献
J-GLOBAL ID:200902189370887915
整理番号:02A0586870
有機食品における品質の消費者認知 選好不均一性下の無作為有用性モデル及び順位序列からの選択相関
Consumers’ perception of quality in organic food. A random utility model under preference heterogeneity and choice correlation from rank-orderings.
著者 (3件):
CICIA G
(Univ. Naples, Federico II, ITA)
,
DEL GIUDICE T
(Univ. Naples, Federico II, ITA)
,
SCARPA R
(Univ. Newcastle, Newcastle upon Tyne, GBR)
資料名:
British Food Journal
(British Food Journal)
巻:
104
号:
3/5
ページ:
200-213
発行年:
2002年
JST資料番号:
H0159A
ISSN:
0007-070X
CODEN:
BFOJA
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)