文献
J-GLOBAL ID:200902237251449327
整理番号:06A0484178
問題基盤型学習(PBL-tutorial)と従来型学習の効果比較-学生の自己評価に基づく臨地実習前後の変化-
Changes in Internal Control, Independence of Nursing Personnel and Critical Thinking Before and After Clinical Practice-Self-evaluation of Students Who Have Had Problem-Based Learning Tutorial (PBL-tutorial) Education-
著者 (5件):
大西潤子
(日本赤十字武蔵野短大)
,
刀根洋子
(日本赤十字武蔵野短大)
,
中村幸子
(十文字学園女大)
,
木村恭子
(共立女短大)
,
森美智子
(日本赤十字武蔵野短大)
資料名:
日本赤十字武蔵野短期大学紀要
(Bulletin of Japanese Redcross Musashino Junior College of Nursing)
号:
18
ページ:
1-13
発行年:
2005年12月30日
JST資料番号:
L2865A
ISSN:
1346-1907
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
日本語 (JA)