文献
J-GLOBAL ID:201002262190544882
整理番号:10A0953908
漁港に基づくブランドが沿岸魚のブランド価値に与える影響:日本におけるブランドサバに関する経験に基づく調査
The effects of fishery harbor-based brands on the brand equity of shore fish: An empirical study of branded mackerel in Japan
著者 (2件):
ISHIDA Takashi
(Garaduate School of Economics, Osaka Univ., 1-7, Machikaneyama-cho, Toyonaka, Osaka 560-0043, JPN)
,
FUKUSHIGE Mototsugu
(Garaduate School of Economics, Osaka Univ., 1-7, Machikaneyama-cho, Toyonaka, Osaka 560-0043, JPN)
資料名:
Food Policy
(Food Policy)
巻:
35
号:
5
ページ:
488-495
発行年:
2010年10月
JST資料番号:
W0147A
ISSN:
0306-9192
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)