文献
J-GLOBAL ID:201102289467577778
整理番号:11A1661478
統合失調症患者における日本語学習テストに対する明確な指示の効果
Effect of explicit instruction on Japanese Verbal Learning Test in schizophrenia patients
著者 (7件):
HASHIMOTO Naoki
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
KUSUMI Ichiro
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
TOYOMAKI Atsuhito
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
ITO Koki
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
KAKO Yuki
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
KOYAMA Tsukasa
(Hokkaido Univ., Sapporo, JPN)
,
MATSUI Mie
(Univ. Toyama, Toyama, JPN)
資料名:
Psychiatry Research
(Psychiatry Research)
巻:
188
号:
2
ページ:
289-290
発行年:
2011年07月30日
JST資料番号:
A1184A
ISSN:
0165-1781
資料種別:
逐次刊行物 (A)
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)