文献
J-GLOBAL ID:201302262450164460
整理番号:13A1793856
ペルソナモチベーションを利用した訓練の実施によるコースゴールへの全学習者の方向付け
Directing All Learners to Course Goal with Enforcement of Discipline Utilizing Persona Motivation
著者 (3件):
DINH Dong Phuong
(Graduate School of Sci. and Engineering, Ritsumeikan Univ.)
,
HARADA Fumiko
(Coll. of Information Sci. and Engineering, Ritsumeikan Univ.)
,
SHIMAKAWA Hiromitsu
(Coll. of Information Sci. and Engineering, Ritsumeikan Univ.)
資料名:
IEICE Transactions on Information and Systems (Institute of Electronics, Information and Communication Engineers)
(IEICE Transactions on Information and Systems (Institute of Electronics, Information and Communication Engineers))
巻:
E96-D
号:
6
ページ:
1332-1343 (J-STAGE)
発行年:
2013年
JST資料番号:
L1371A
ISSN:
0916-8532
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)