文献
J-GLOBAL ID:201502282151441410
整理番号:15A0424521
共同注意への遊び文脈の影響-本の読み聞かせ,おもちゃ遊び,および用具無し遊びの状況間の母子相互作用の比較
Effect of Play Contexts on Joint Attention-Comparison of Mother-Infant Interactions among Shared Book Reading, Toy Play, and No Material Play Situations-
著者 (4件):
SATO Ayumi
(Kyoto Tachibana Univ., Kyoto, JPN)
,
HORIKAWA Etsuo
(Saga Univ., Saga, JPN)
,
FURUMI Fmikazu
(Kyoto Univ., Kyoto, JPN)
,
UCHIYAMA Ichiro
(Doshisha Univ., Kyoto, JPN)
資料名:
電子情報通信学会技術研究報告
(IEICE Technical Report (Institute of Electronics, Information and Communication Engineers))
巻:
114
号:
440(HCS2014 73-109)
ページ:
37-41
発行年:
2015年01月23日
JST資料番号:
S0532B
ISSN:
0913-5685
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)