文献
J-GLOBAL ID:201602211464336700
整理番号:16A0258635
オンラインEFLグループ討議前のチャットボットとの会話と批判的思考に与える影響
Conversation with a Chatbot before an Online EFL Group Discussion and the Effects on Critical Thinking
著者 (5件):
GODA Yoshiko
(Res. Center for Higher Education, Kumamoto Univ.)
,
YAMADA Masanori
(Fac. of Arts and Sci., Kyushu Univ.)
,
MATSUKAWA Hideya
(Center for Education in Liberal Arts and Sciences, Osaka Univ.)
,
HATA Kojiro
(Fac. of Social and Management Studies, Otemae Univ.)
,
YASUNAMI Seisuke
(Res. Center for Higher Education, Kumamoto Univ.)
資料名:
Journal of Information and Systems in Education (Web)
(Journal of Information and Systems in Education (Web))
巻:
13
号:
1
ページ:
1-7 (J-STAGE)
発行年:
2014年
JST資料番号:
U0721A
ISSN:
2186-3679
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)