文献
J-GLOBAL ID:201602214671681107
整理番号:16A0834552
5歳のための連続サポートプログラムと共の就学前の発達と行動スクリーニングは登校拒否の割合を低下させる
Pre-school development and behavior screening with a consecutive support programs for 5-year-olds reduces the rate of school refusal
著者 (3件):
Korematsu Seigo
(Department of Pediatrics and Child Neurology, Oita University Faculty of Medicine, Oita, Japan)
,
Takano Tomoyuki
(Department of Pediatrics and Child Neurology, Oita University Faculty of Medicine, Oita, Japan)
,
Izumi Tatsuro
(Department of Pediatrics and Child Neurology, Oita University Faculty of Medicine, Oita, Japan)
資料名:
Brain & Development
(Brain & Development)
巻:
38
号:
4
ページ:
373-376
発行年:
2016年04月
JST資料番号:
W0814A
ISSN:
0387-7604
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)