文献
J-GLOBAL ID:201702215031710864
整理番号:17A1652151
アジア大学へKUキャンパスからの大域的学習環境のためのインキュベーター経過 作用における能動的学習:アジアの大学のためのチームベースPBLオンライン対話型コース提案:社会と大学橋かけ【Powered by NICT】
The incubator course for the global learning environment from the KU campus to Asian universities - Active learning in action: A Team-Based PBL ONLINE INTERACTIVE course proposal for Asian universities: Bridging societies and universities
著者 (6件):
Yamamoto Tosh
(The Center for Teaching and Learning, Kansai University, Osaka, Japan)
,
Okunuki Maki
(The Center for Teaching and Learning, Kansai University, Osaka, Japan)
,
Manabe Kinnosuke
(The Center for Teaching and Learning, Kansai University, Osaka, Japan)
,
Wen-Chi
(Department of Foreign Languages and Literature)
,
Wu Vivian
(Department of Foreign Languages and Literature)
,
Liao Anthony Y. H.
(Department of M-Commerce and Multimedia Applications, Asia University, Taiwan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2017
号:
Ubi-Media
ページ:
1-4
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)