文献
J-GLOBAL ID:201702238138378178
整理番号:17A1410227
音声の韻律を用いた話者の感情理解のチェックによる自閉症スペクトラム障害の就学前児童および学童の評価のための方法の探求
Exploring a method for evaluation of preschool and school children with autism spectrum disorder through checking their understanding of the speaker’s emotions with the help of prosody of the voice
著者 (3件):
Horie Mayumi
(Graduate School of Biomedical & Health Sciences, Hiroshima University, Japan)
,
Horie Mayumi
(Department of Communication Sciences and Disorders, Faculty of Health and Welfare, Prefectural University of Hiroshima, Japan)
,
Okamura Hitoshi
(Graduate School of Biomedical & Health Sciences, Hiroshima University, Japan)
資料名:
Brain & Development
(Brain & Development)
巻:
39
号:
10
ページ:
836-845
発行年:
2017年11月
JST資料番号:
W0814A
ISSN:
0387-7604
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)