文献
J-GLOBAL ID:201702287302533715
整理番号:17A1561607
希薄限界とサイクル変動SIエンジン運転のための燃焼に及ぼす増加した火花放電エネルギーと増強されたシリンダ内乱れレベルの影響【Powered by NICT】
Effects of increased spark discharge energy and enhanced in-cylinder turbulence level on lean limits and cycle-to-cycle variations of combustion for SI engine operation
著者 (3件):
Jung Dongwon
(Graduate School of Science and Technology, Keio University, 3-14-1 Hiyoshi, Kohoku-ku, Yokohama, Kanagawa 223-8522, Japan)
,
Sasaki Kosaku
(Graduate School of Science and Technology, Keio University, 3-14-1 Hiyoshi, Kohoku-ku, Yokohama, Kanagawa 223-8522, Japan)
,
Iida Norimasa
(Graduate School of Science and Technology, Keio University, 3-14-1 Hiyoshi, Kohoku-ku, Yokohama, Kanagawa 223-8522, Japan)
資料名:
Applied Energy
(Applied Energy)
巻:
205
ページ:
1467-1477
発行年:
2017年
JST資料番号:
A0097A
ISSN:
0306-2619
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)