文献
J-GLOBAL ID:201702288119667856
整理番号:17A0932375
W-03 日本とベトナムにおける2つの多読プログラムの協力:学生たちの自律的な読書を動機づけるための学生交換活動
W-03 Cooperation of Two Extensive Reading Programs in Japan and Vietnam: Students’ Exchange Activities for Motivating the Students to Read Autonomously
著者 (4件):
NISHIZAWA Hitoshi
(NIT, Toyota College)
,
HO Vuong
(University of Information Technology)
,
YOSHIOKA Takayoshi
(NIT, Toyota College)
,
ICHIKAWA Yuri
(NIT, Toyota College)
資料名:
JSEE Annual Conference International Session Proceedings (Web)
(JSEE Annual Conference International Session Proceedings (Web))
巻:
2016
ページ:
16-21(J-STAGE)
発行年:
2016年
JST資料番号:
U1047A
ISSN:
2424-1466
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)