文献
J-GLOBAL ID:201802212065856627
整理番号:18A0344348
学業成績に関連した視覚的ワーキングメモリとディストラクター耐性の開発【Powered by NICT】
Development of visual working memory and distractor resistance in relation to academic performance
著者 (4件):
Tsubomi Hiroyuki
(Faculty of Humanities, University of Toyama, Toyama-shi, Toyama 930-8555, Japan)
,
Tsubomi Hiroyuki
(Research Center for Advanced Science and Technology, The University of Tokyo, Meguro-ku, Tokyo 153-8904, Japan)
,
Watanabe Katsumi
(Faculty of Science and Engineering, Waseda University, Shinjuku, Tokyo 169-8555, Japan)
,
Watanabe Katsumi
(Research Center for Advanced Science and Technology, The University of Tokyo, Meguro-ku, Tokyo 153-8904, Japan)
資料名:
Journal of Experimental Child Psychology
(Journal of Experimental Child Psychology)
巻:
154
ページ:
98-112
発行年:
2017年
JST資料番号:
A1240A
ISSN:
0022-0965
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)