文献
J-GLOBAL ID:201802215760972861
整理番号:18A1359228
CSLスクリプト反射により仲介されるプロジェクトベース学習における協調の調節【JST・京大機械翻訳】
Regulation of collaboration in project-based learning mediated by CSCL scripting reflection
著者 (4件):
Splichal Jin Michael
(Faculty of Educational Sciences, University of Helsinki, Siltavuorenpenger 5 A, P.O. Box 9, 00014 Helsinki, Finland)
,
Splichal Jin Michael
(Department of Information Science and Technology, Graduate School of Science and Technology, Shizuoka University, 3-5-1 Johoku, Naka-ku, Hamamatsu City, Shizuoka 432-8011, Japan)
,
Oshima Jun
(Faculty of Informatics, Shizuoka University, 3-5-1 Johoku, Naka-ku, Hamamatsu City, Shizuoka 432-8011, Japan)
,
Oshima Ritsuko
(Faculty of Informatics, Shizuoka University, 3-5-1 Johoku, Naka-ku, Hamamatsu City, Shizuoka 432-8011, Japan)
資料名:
Computers & Education
(Computers & Education)
巻:
125
ページ:
132-145
発行年:
2018年
JST資料番号:
D0737B
ISSN:
0360-1315
CODEN:
COMEDR
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)