文献
J-GLOBAL ID:201802233640021578
整理番号:18A0072550
プレイをう:学習関与の学生の認識に対するシリアスゲームの力学と動力学の影響【Powered by NICT】
Let Them Play: The Impact of Mechanics and Dynamics of a Serious Game on Student Perceptions of Learning Engagement
著者 (4件):
Wang Yichuan
(Newcastle University Business School, Newcastle University, London E1 7EZ, United Kingdom)
,
Rajan Pramod
(Department of Mechanical Engineering, Auburn University, Auburn, AL)
,
Sankar Chetan S.
(Department of Systems and Technology, Auburn University, Auburn, AL)
,
Raju P. K.
(Department of Mechanical Engineering, Auburn University, Auburn, AL)
資料名:
IEEE Transactions on Learning Technologies
(IEEE Transactions on Learning Technologies)
巻:
10
号:
4
ページ:
514-525
発行年:
2017年
JST資料番号:
W2433A
ISSN:
1939-1382
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)