文献
J-GLOBAL ID:201802244499669109
整理番号:18A1482123
チャネル関係における企業間適応の性能効果:関係特異的資源と調整された活動の役割【JST・京大機械翻訳】
The performance effect of inter-firm adaptation in channel relationships: The roles of relationship-specific resources and tailored activities
著者 (2件):
Choi Yonghoon
(Faculty of Commerce, Doshisha University, Karasuma-higashi-iru, Imadegawa-dori, Kamigyo-ku, Kyoto 602-8580, Japan)
,
Hara Yoritoshi
(School of Commerce, Meiji University, 1-1 Kanda-Surugadai, Chiyoda-ku, Tokyo 101-8301, Japan)
資料名:
Industrial Marketing Management
(Industrial Marketing Management)
巻:
70
ページ:
46-57
発行年:
2018年
JST資料番号:
B0202E
ISSN:
0019-8501
CODEN:
IMMADX
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)