文献
J-GLOBAL ID:201802272243178879
整理番号:18A0986502
異なる大学間にわたるサステイナビリティ学の共同教育プログラムの開発:日本の事例研究
Developing joint educational programs in sustainability science across different universities: a case study from Japan
著者 (10件):
TAMURA Makoto
(Ibaraki Univ., Ibaraki, JPN)
,
ONUKI Motoharu
(Univ. Tokyo, Tokyo, JPN)
,
SEKIYAMA Makiko
(Univ. Tokyo, Tokyo, JPN)
,
HARA Keishiro
(Osaka Univ., Osaka, JPN)
,
UWASU Michinori
(Osaka Univ., Osaka, JPN)
,
TSUJI Nobuyuki
(Universiti Malaysia Sabah, Kota Kinabalu, MYS)
,
ISHIMURA Gakushi
(Iwate Univ., Morioka, JPN)
,
TANAKA Noriyuki
(Iwate Univ., Morioka, JPN)
,
MORI Akihisa
(Kyoto Univ., Kyoto, JPN)
,
MINO Takashi
(Univ. Tokyo, Tokyo, JPN)
資料名:
Sustainability Science
(Sustainability Science)
巻:
13
号:
3
ページ:
849-860
発行年:
2018年05月
JST資料番号:
L8199A
ISSN:
1862-4065
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)