文献
J-GLOBAL ID:201902210130117220
整理番号:19A2911939
異なる学年の児童らにおけるマルチマウスクイズを用いた博物館実習の効果の分析 - 一つの反省的視点
Analyzing the Effect of Museum Practice by Using a Multi-Mouse Quiz among Children from Different Grades - A Reflection Perspective
著者 (3件):
ZHOU Juan
(College of Information Science and Engineering, Ritsumeikan University)
,
MORI Mikihiko
(Research Center for Computing and Multimedia Studies, Hosei University)
,
KITA Hajime
(Institute Liberal Arts and Sciences, Kyoto University)
資料名:
IEICE Transactions on Electronics (Web)
(IEICE Transactions on Electronics (Web))
巻:
E102.C
号:
11
ページ:
771-779(J-STAGE)
発行年:
2019年
JST資料番号:
U0468A
ISSN:
1745-1353
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)