文献
J-GLOBAL ID:201902226609387981
整理番号:19A0734906
若者における人格障害と自傷に対する学校介入の全体:教師の態度,知識およびスキルの変化に関するパイロット研究【JST・京大機械翻訳】
A whole of school intervention for personality disorder and self-harm in youth: a pilot study of changes in teachers’ attitudes, knowledge and skills
著者 (4件):
Townsend Michelle L.
(School of Psychology and Illawarra Health and Medical Research Institute, University of Wollongong, Wollongong, Australia)
,
Gray Annaleise S.
(School of Psychology and Illawarra Health and Medical Research Institute, University of Wollongong, Wollongong, Australia)
,
Lancaster Tanya M.
(Department of Education, Sydney, Australia)
,
Grenyer Brin F. S.
(School of Psychology and Illawarra Health and Medical Research Institute, University of Wollongong, Wollongong, Australia)
資料名:
Borderline Personality Disorder and Emotion Dysregulation (Web)
(Borderline Personality Disorder and Emotion Dysregulation (Web))
巻:
5
号:
1
ページ:
17
発行年:
2018年
JST資料番号:
U7456A
ISSN:
2051-6673
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
イギリス (GBR)
言語:
英語 (EN)