文献
J-GLOBAL ID:201902240822874285
整理番号:19A2457857
自閉症スペクトラム障害児の母親に対する子供指向の相互作用訓練:視覚ハンドアウトの使用【JST・京大機械翻訳】
Child-Directed Interaction Training for Mothers of Children with Autism Spectrum Disorder: Use of a Visual Handout
著者 (3件):
Furukawa Kokoro
(Institute of Human Science, Ritsumeikan University, Kyoto, Japan)
,
Furukawa Kokoro
(Kobe Shinwa Women’s University, Kobe, Japan)
,
Eyberg Sheila M.
(Department of Clinical and Health Psychology, University of Florida, Gainesville, FL, USA)
資料名:
Advances in Neurodevelopmental Disorders
(Advances in Neurodevelopmental Disorders)
巻:
3
号:
3
ページ:
287-296
発行年:
2019年
JST資料番号:
W4003A
ISSN:
2366-7532
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)