文献
J-GLOBAL ID:201902242897109086
整理番号:19A2185654
顧客が必要以上の特性を好む場合,アドオンの販売戦略は耐久消費財の最適機能性水準にどのように影響するか?
How Do Sales Strategies of Add-ons Affect the Optimal Functionality Level of a Durable Product when Customers Prefer More-than-Necessary Features?
著者 (3件):
KURATA Hisashi
(University of Tsukuba)
,
OVEZMYRADOV Berdymyrat
(University of Tsukuba, Graduate School)
,
MEUTHIA Yumi
(University of Tsukuba, Graduate School)
資料名:
日本経営工学会論文誌
(Journal of JIMA. English Issues)
巻:
70
号:
2E
ページ:
95-104(J-STAGE)
発行年:
2019年
JST資料番号:
F0241B
ISSN:
1342-2618
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
日本 (JPN)
言語:
英語 (EN)