文献
J-GLOBAL ID:201902269929981295
整理番号:19A0967045
津波と他の自然災害に対する子供の意識を改善するための教育方法の評価:日本における意識と地域特性の変化に着目して【JST・京大機械翻訳】
Assessment of Educational Methods for Improving Children’s Awareness of Tsunamis and Other Natural Disasters: Focusing on Changes in Awareness and Regional Characteristics in Japan
著者 (3件):
Yasuda Mari
(International Research Institute of Disaster Science, Tohoku University, Sendai, Miyagi 980-8572, Japan)
,
Muramoto Toshiaki
(International Research Institute of Disaster Science, Tohoku University, Sendai, Miyagi 980-8572, Japan)
,
Nouchi Rui
(Smart-Aging Research Center (S.A.R.C), Tohoku University, Sendai, Miyagi 980-8575, Japan)
資料名:
Geosciences (Web)
(Geosciences (Web))
巻:
8
号:
2
ページ:
47
発行年:
2018年
JST資料番号:
U7195A
ISSN:
2076-3263
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)