文献
J-GLOBAL ID:201902283965958352
整理番号:19A1530636
発達遅延の有無による幼児のためのEEGからのグラフィックシンボルの同定に及ぼすシンボル成分の影響【JST・京大機械翻訳】
Effects of Symbol Component on the Identifying of Graphic Symbols from EEG for Young Children with and without Developmental Delays
著者 (2件):
Huang Chih-Hsiung
(Department of Early Childhood Education, Nanhua University, Chiayi 622, Taiwan)
,
Lin Pei-Jung
(Department of Computer Science and Information Engineering, Hungkuang University, Taichung 433, Taiwan)
資料名:
Applied Sciences (Web)
(Applied Sciences (Web))
巻:
9
号:
6
ページ:
1260
発行年:
2019年
JST資料番号:
U7135A
ISSN:
2076-3417
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
スイス (CHE)
言語:
英語 (EN)