文献
J-GLOBAL ID:201902288254022355
整理番号:19A1198000
事前セッションからセッションへのクラスタの移行:高齢学生の認知されたデジタルリテラシーの分析【JST・京大機械翻訳】
Migration of Clusters from Pre-session to Post-session: An Analysis of Elderly Students’ Perceived Digital Literacy
著者 (6件):
Miwa Makiko
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
,
Nishina Emi
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
,
Takahash Hideaki
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
,
Yaginuma Yoshitomo
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
,
Hirose Yoko
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
,
Akimitsu Toshio
(Faculty of Liberal Arts, The Open University of Japan, Chiba-shi, Japan)
資料名:
Communications in Computer and Information Science
(Communications in Computer and Information Science)
巻:
989
ページ:
369-378
発行年:
2019年
JST資料番号:
W5071A
ISSN:
1865-0929
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)