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文献
J-GLOBAL ID:201902289053727938   整理番号:19A0848948

多職種協働糖尿病チームケアを促進する看護実践e-learningプログラム-プログラムに参加した看護師による自己評価および教材評価-

E-learning program designed to improve nursing practices to enhance interdisciplinary team care for diabetes patients-Self-evaluation by participants in an e-learning program and evaluation of learning materials-
著者 (4件):
TASAKI Keiko
(Kanazawa Univ.)
INAGAKI Michiko
(Kanazawa Univ.)
HORIGUCHI Tomomi
(Kanazawa Univ.)
ASADA Yuya
(Kanazawa Univ.)

資料名:
看護実践学会誌  (Journal of Society of Nursing Practice)

巻: 31  号:ページ: 89-101  発行年: 2019年03月25日 
JST資料番号: L7910A  ISSN: 1882-2428  資料種別: 逐次刊行物 (A)
発行国: 日本 (JPN)  言語: 英語 (EN)
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