文献
J-GLOBAL ID:202002210486920310
整理番号:20A0426241
公共部門のための効果的なChatbotソリューションの設計:ウクライナからの事例研究【JST・京大機械翻訳】
Designing Effective Chatbot Solutions for the Public Sector: A Case Study from Ukraine
著者 (5件):
Petriv Yulia
(Information Systems Group, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
,
Erlenheim Regina
(Information Systems Group, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
,
Tsap Valentyna
(Information Systems Group, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
,
Pappel Ingrid
(Information Systems Group, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
,
Draheim Dirk
(Information Systems Group, Tallinn University of Technology, Tallinn, Estonia)
資料名:
Communications in Computer and Information Science
(Communications in Computer and Information Science)
巻:
1135
ページ:
320-335
発行年:
2020年
JST資料番号:
W5071A
ISSN:
1865-0929
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
ドイツ (DEU)
言語:
英語 (EN)