文献
J-GLOBAL ID:202002211906229477
整理番号:20A0814433
ピア学習を促進するための理解を同定するためのマイクロタスクアプローチ【JST・京大機械翻訳】
A Microtask Approach to Identifying Incomprehension for Facilitating Peer Learning
著者 (4件):
Izumi Hinako
(University of Tsukuba,Collage of Media Art, Science and Technology,Japan)
,
Matsubara Masaki
(University of Tsukuba,Faculty of Library, Information and Media Science,Japan)
,
Watanabe Chiemi
(Faculty of Industrial Technology,Tsukuba University of Technology,Japan)
,
Morishima Atsuyuki
(University of Tsukuba,Faculty of Library, Information and Media Science,Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
Big Data
ページ:
4624-4627
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)