文献
J-GLOBAL ID:202002269348397461
整理番号:20A2356092
生徒と生徒の個別学習のための空間におけるワークユニット型の特徴に関する研究:スウェーデンにおけるワークユニット型学校建築に関する事例研究
Study on the characteristics of work-unit type in spaces for individual learning of pupils and students: A case study on the work-unit type school buildings in Sweden
著者 (1件):
Kakino Yoshinori
(Department of Architecture, Faculty of Science and Technology, Tokyo University of Science, Noda, Chiba, Japan)
資料名:
Japan Architectural Review (Web)
(Japan Architectural Review (Web))
巻:
3
号:
4
ページ:
529-541
発行年:
2020年
JST資料番号:
U1641A
ISSN:
2475-8876
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)