文献
J-GLOBAL ID:202002286986924852
整理番号:20A0911018
人工知能を理解するための非技術的成人学習者のための物語に基づく視覚およびアジャイル教育法の有効性【JST・京大機械翻訳】
Effectiveness of Story-based Visual and Agile Teaching Method for Non-technical Adult Learners Who Want to Understand Artificial Intelligence
著者 (3件):
Seya Keisuke
(Graduate School of System Design and Management, Keio University)
,
Kobayashi Nobuyuki
(The System Design and Management Research Institute of Graduate School of System Design and Management, Keio University)
,
Shirasaka Seiko
(Graduate School of System Design and Management, Keio University Kanagawa, Japan)
資料名:
IEEE Conference Proceedings
(IEEE Conference Proceedings)
巻:
2019
号:
IIAI-AAI
ページ:
768-774
発行年:
2019年
JST資料番号:
W2441A
資料種別:
会議録 (C)
記事区分:
原著論文
発行国:
アメリカ合衆国 (USA)
言語:
英語 (EN)