文献
J-GLOBAL ID:202302228789483705
整理番号:23A2382473
顧客レビューデータの再構成によるホテル満足度研究のリフレッシュ【JST・京大機械翻訳】
Refreshing hotel satisfaction studies by reconfiguring customer review data
著者 (4件):
Zhou Lingqiang
(School of Management, Zhejiang University, Hangzhou 310058, China)
,
Ye Shun
(School of Management, Zhejiang University, Hangzhou 310058, China)
,
Pearce Philip L.
(School of Business, James Cook University, Queensland 4811, Australia)
,
Wu Mao-Ying
(School of Management, Zhejiang University, Hangzhou 310058, China)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
38
ページ:
1-10
発行年:
2014年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)