文献
J-GLOBAL ID:202302287575147295
整理番号:23A2382557
オンライン消費者レビューのビジネス価値とホテル性能への管理応答【JST・京大機械翻訳】
The business value of online consumer reviews and management response to hotel performance
著者 (3件):
Xie Karen L.
(Daniels College of Business, University of Denver, 2044 E Evans Avenue, Suite 331, Denver, CO 80208, USA)
,
Zhang Zili
(School of Management, Harbin Institute of Technology, 92 West Dazhi Street, Harbin 150001, China)
,
Zhang Ziqiong
(School of Management, Harbin Institute of Technology, 92 West Dazhi Street, Harbin 150001, China)
資料名:
International Journal of Hospitality Management
(International Journal of Hospitality Management)
巻:
43
ページ:
1-12
発行年:
2014年
JST資料番号:
A1234A
ISSN:
0278-4319
資料種別:
逐次刊行物 (A)
記事区分:
原著論文
発行国:
オランダ (NLD)
言語:
英語 (EN)