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J-GLOBAL ID:200901009488259810   Update date: Aug. 22, 2022

KAORI NAKANO

KAORI NAKANO
Affiliation and department:
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 2011 - 2017 「符号化変動性仮説」に基づく複数メディアによる相乗効果の検討
  • 2007 - 2008 クロスメディアによるシナジー効果が消費者の情報処理に与える影響
Papers (15):
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Books (7):
  • クリエイティブビジネスとしての「価値創造・共有型コミュニケーションビジネス」(第7章)
    学文社 2017
  • ダイレクト・マーケティング(第17章)
    八千代出版 2016
  • インストア・マーチャンダイジングとマーケティング・コミュニケーション(第18章)
    八千代出版 2016
  • 店舗内コミュニケーション戦略
    日経広告研究所 2009
  • マーケティング・コミュニケーション戦略の新展開
    日経広告研究所 2009
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Professional career (1):
  • 修士 (早稲田大学大学院)
Work history (2):
  • 2008/04/01 - 2018/03/31 Komazawa University Faculty of Business Administration, Department of Marketing Management
  • Research Assistant
Association Membership(s) (4):
日本消費者行動研究学会 ,  日本商業学会 ,  日本広告学会 ,  日本ダイレクトマーケティング学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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