Research field (2):
Commerce
, Business administration
Research keywords (4):
Place Branding
, CSV
, relationship marketing
, place branding
Research theme for competitive and other funds (32):
2022 - 2026 Systematization of the Sense of Place method in place branding
2023 - 2024 環境貢献活動に参加する若者の動機付けに関する研究
2023 - 2024 再生材を利用した商品の市場展開を中心としたエシカル消費に関する研究
2023 - 2024 新潟県の食ブランドイメージに関する研究
2021 - 2024 Assessing the sustainability of local communities as a result of the increasing frequency and severity of wind and flood damage caused by extreme weather events
2011 - 2013 A study of cross regional collaboration for place branding
2010 - 2012 文化消費から分析するブランド価値構造の研究
2005 - 2010 「エリア・ブランド構築の研究」
2004 - 2006 地域ブランド・プロジェクトチームabic
Show all
Papers (49):
Shinnosuke Kimura, Masanobu Nagao, Toshiaki Yagi. Exploring the Relationship between Place Branding and Disaster Recovery Potential. Japan Marketing Review. 2024. 5. 1. 38-46
日本マーケティング学会
, Japan Association for Consumer Studies
, Japan Society of Marketing and Distribution
, Japan Association of Regional and Community Studies