Research field (19):
Entertainment and game informatics
, Learning support systems
, Web and service informatics
, Biological, health, and medical informatics
, Human interfaces and interactions
, Information security
, Intelligent informatics
, Information networks
, Systems genomics
, Medical systems
, Primary/secondary education and curricula
, Educational technology
, Science education
, Education - general
, Biomedical engineering
, Database science
, Computer systems
, Software
, Biomaterials
Research keywords (55):
アクセス解析/SEO対策
, 意思決定支援
, システムのコモディティ化
, 同人市場/二次創作物
, テーマパーク
, カードゲーム
, Wi-Fi/Bluetooth
, アイトラッキング
, 利便性評価
, 混雑度計測
, セマンティックWeb
, SNS
, 標的型メール
, ガイドライン
, 経路探索問題/ナビゲーションシステム
, エデュテイメント
, ゲーミフィケーション
, アクティブラーニング
, ブレンディッドラーニング
, 作問学習/協調学習/反復学習
, ブロックチェーン
, 人工知能/AI(誤解を招きやすいこの表現は好きではないのですがSEO対策として)
, 個人認証/個人識別
, ディープフェイク
, 生体情報/生体信号/脳波
, 機械学習
, デジタルフォレンジックス
, バイオインフォマティクス
, LMS
, e-learning
, オープンソースソフトウェア
, クラウドコンピューティング
, e-learning/LMS
, グリッドコンピューティング
, 動画像通信
, ビジネスシミュレーション
, Webアプリケーション
, SaaS/ASP
, 自然言語処理
, Webアプリケーション/スマートフォンアプリケーション
, 医療リテラシー教育
, キャリア教育
, 情報教育
, 理科教育
, テスト設計
, システム評価
, 情報ネットワーク
, システム評価/テスト設計
, 情報セキュリティ
, 携帯端末
, モバイル
, mobile
, RFID
, 無線ICタグ
, 医療情報システム