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J-GLOBAL ID:200901045012637278   Update date: Sep. 01, 2022

Kondo Fumio

コンドウ フミオ | Kondo Fumio
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 商学 ,  Commercial Science
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 2002 - 2004 アメリカ市場における日本の家電産業のグローバル・マーケティング
  • 2002 - 2004 Global Marketing of Japanese Consumer Electronics in the U. S. Market.
MISC (13):
  • シャープの対米輸出マーケティング. 京都大学経済学会・経済論叢. 2002. 170. 5.6. 1-19, 171/1,1-17, 171/2, 1-17
  • 三菱電機のテレビを中心とする対米輸出マーケティング. 京都大学経済学会・経済論叢. 2002. 169巻第4号(1-32)5号(1-26)
  • Kondo Fumio. Hitachi's Export Marketing to the U.S.A. 2001. 53. 1. 1-19
  • グローバル・マーケティング戦略. ミネルヴァ書房,『21世紀マーケティング戦略』. 2001. 23-51
  • 松下電器産業の輸出マーケティング. 京都大学経済学会経済論叢別冊・調査と研究. 1999. 1-24
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Books (3):
  • 日本企業の国際マーケティング-民生用電子機器産業にみる対米輸出戦略-
    有斐閣 2004
  • 東芝の対米輸出マーケティング
    同文館 近藤文男編『日本企業のマス・マーケティング史』(共著) 1999
  • 成立期マーケティングの研究
    中央経済社 1988
Education (2):
  • - 1968 Kyoto University
  • - 1968 Kyoto University Graduate School, Division of Economics Marketing
Professional career (1):
  • Doctor of Economics (Kyoto University)
Work history (1):
  • Kyoto Tachibana University Faculty of Contemporary Business, Department of Contemporary Management
Committee career (2):
  • 1997 - 2004 日本流通学会 理事
  • 1992 - 1995 日本商業学会 理事
Association Membership(s) (5):
文化経済学会 ,  日本マーケティング協会 ,  アメリカ・マーケティング協会(American Maketing Association) ,  日本流通学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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