Rchr
J-GLOBAL ID:200901054577570125   Update date: Sep. 12, 2022

Nojima Miho

ノジマ ミホ | Nojima Miho
Affiliation and department:
Homepage URL  (1): http://sun.econ.seikei.ac.jp/~mnojima/
Research field  (1): Business administration
Research keywords  (4): 情報戦略論 ,  経営情報論 ,  E-Commerce ,  Strategy
Research theme for competitive and other funds  (5):
  • 1998 - 2004 インターネット・ショップのリスク削減システム
  • 1998 - 2004 Risk-Reduction System
  • 2004 - デジタル・コンテンツ産業におけるビジネスモデルとコミュニティマネジメント
  • 2004 - Business Model & Community Management in the Digital Content industry
  • 情報戦略 消費者向けEビジネス(オンラインオークション・オンラインショッピング・オンラインゲーム等)の実証分析
MISC (9):
more...
Books (1):
  • 人はなぜ形のないものを買うのか-仮想世界のビジネスモデル
    NTT出版 2008
Education (4):
  • - 2002 The University of Tokyo
  • - 2002 The University of Tokyo Graduate School, Faculty of Economics Business Administration
  • - 1995 The University of Tokyo Faculty of Economics Department of Economics
  • - 1995 The University of Tokyo Faculty of Economics Economics
Professional career (2):
  • Master (The University of Tokyo)
  • 博士(経済学) (東京大学)
Work history (1):
  • Seikei University Faculty of Economics, Department of Economics and Business Associate Professor
Association Membership(s) (4):
日本マーケティング・サイエンス学会 ,  日本オペレーションズ・リサーチ学会 ,  経営情報学会 ,  組織学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page