Rchr
J-GLOBAL ID:200901070392437653   Update date: Jun. 11, 2024

Shigeno Hidenori

シゲノ ヒデノリ | Shigeno Hidenori
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 消費者行動 ,  Consumer Behavior
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 価値観による市場細分化
  • List of Values Segmentation
MISC (28):
  • 余暇活動の継続に関する一考察. 甲子園大学紀要. 2000. 27. B. 37
  • A Study of Behavior of Same Leisure Activities. Bulletion of Koshien University. 2000. 27. B. 37
  • 余暇活動選択モデル構築のための基礎研究. 甲子園大学紀要. 1999. 25. B. 57-72
  • 既婚女性の余暇活動選択動機に影響する諸要因の検討. 名古屋市立大学経済学会「オイコノミカ」. 1999. 35. 3-4. 109-123
  • A Basic Study of Construct A ChoiceModel of Leisure Activities. Bulletin of Koshien University. 1999. 25. B. 57-72
more...
Books (2):
  • 消費者の不満と苦情行動
    マーケティングの最前線 1984
  • When Do dissatisfied Consumer Claim?
    The front of Marketing 1984
Works (2):
  • 成熟市場における競争戦略の5つのキーワード
    1992 -
  • Five key words to Competitive strategy in maturity market
    1992 -
Education (4):
  • - 1984 Meiji University
  • - 1984 Meiji University Graduate School, Division of Administration
  • - 1982 Meiji University School of Business Administration
  • - 1982 Meiji University Faculty of Management
Professional career (1):
  • (BLANK)
Association Membership(s) (3):
日本消費者行動研究学会 ,  産業・組織心理学会 ,  日本社会心理学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page