Rchr
J-GLOBAL ID:200901070392437653
Update date: Jun. 11, 2024
Shigeno Hidenori
シゲノ ヒデノリ | Shigeno Hidenori
Research field (1):
Commerce
Research keywords (2):
消費者行動
, Consumer Behavior
Research theme for competitive and other funds (2):
価値観による市場細分化
List of Values Segmentation
MISC (28):
余暇活動の継続に関する一考察. 甲子園大学紀要. 2000. 27. B. 37
A Study of Behavior of Same Leisure Activities. Bulletion of Koshien University. 2000. 27. B. 37
余暇活動選択モデル構築のための基礎研究. 甲子園大学紀要. 1999. 25. B. 57-72
既婚女性の余暇活動選択動機に影響する諸要因の検討. 名古屋市立大学経済学会「オイコノミカ」. 1999. 35. 3-4. 109-123
A Basic Study of Construct A ChoiceModel of Leisure Activities. Bulletin of Koshien University. 1999. 25. B. 57-72
more...
Books (2):
消費者の不満と苦情行動
マーケティングの最前線 1984
When Do dissatisfied Consumer Claim?
The front of Marketing 1984
Works (2):
成熟市場における競争戦略の5つのキーワード
1992 -
Five key words to Competitive strategy in maturity market
1992 -
Education (4):
- 1984 Meiji University
- 1984 Meiji University Graduate School, Division of Administration
- 1982 Meiji University School of Business Administration
- 1982 Meiji University Faculty of Management
Professional career (1):
(BLANK)
Association Membership(s) (3):
日本消費者行動研究学会
, 産業・組織心理学会
, 日本社会心理学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM