Rchr
J-GLOBAL ID:200901070797508671
Update date: Sep. 17, 2022
Nakata Yoshihiro
ナカタ ヨシヒロ | Nakata Yoshihiro
Research field (1):
Commerce
Research keywords (2):
マーケティング論
, Marketing Science
Research theme for competitive and other funds (3):
2000 - 2012 ビジネスモデルのイノベーション
ビジネスモデルのイノベーション
The Evolution of Marketing
MISC (25):
Nakata Yoshihiro. Price Strategies as Cooridation in Multi-sided Platforms. Konan business review. 2008. 49. 3. 31-30
Nakata Yoshihiro. Platform mediated network and business innovation. Konan business review. 2008. 49. 1. 40-39
Marketing Impacted by Information Technology. KONAN BUSINESS REVIEN. 2002. 43. 1. 30
マーケティングに対する情報化のインパクト. 甲南経営研究. 2002. 43. 1. 30
Marketing Impacted by Information Technology. KONAN BUSINESS REVIEN. 2002. 43. 1. 30
more...
Books (19):
ビジネスモデルのイノベーション
同文舘 2009 ISBN:9784495379117
マーケティングの変革
同文館 2002
Revolution in Marketing
Dobunkan 2002
マーケティングの進化
同文舘 1998
マーケティングの進化
同文館 1998
more...
Professional career (1):
(BLANK)
Work history (1):
Konan University Faculty of Business Administration, Department of Business Administration Dean,Director
Committee career (1):
1994 - 1998 日本商業学会 理事
Awards (2):
1993 - 日本商業学会学会賞
1983 - 日本商業学会学会賞
Association Membership(s) (1):
日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM