Rchr
J-GLOBAL ID:200901085349558665
Update date: Aug. 15, 2022
Sekine Toshiharu
セキネ トシハル | Sekine Toshiharu
Affiliation and department:
Job title:
Associate Professor
Homepage URL (1):
http://www.toin.ac.jp/
Research field (3):
Educational technology
, Intelligent informatics
, Information theory
Research keywords (6):
画像処理
, 教育工学
, 情報処理
, Computer Graphics
, Computer Aided Instruction
, Information Processing
Research theme for competitive and other funds (8):
- コンピュータグラフィクス
- コンピュータシミュレーション
- 工学基礎実験用映像教材の開発とその教育効果
- 情報教育に関する研究
- Computer Graphics
- Computer Simulation
- Development and Educational-Effects of Audiovisual Materials for Basic Engineering Experiments
- Study on Information Instruction
Show all
MISC (66):
-
在留外国人子女のためのデジタルコンテンツ理科教材開発の設計. 第11回日本教育メディア学会年次大会発表論文集. 2004. pp.113-pp. 114
-
Digital Contents for Children of Foreigners of Japanese Ancestry Development of Science Materials and their Educational Effects. International Symposium & Conference Educational Media in Schools. 2004. pp 209-pp. 217
-
A Design of Development of Science Materials Digital Contents for Children of Foreigners in Japanese. Proćeedings of the 2004 Conference of JAEMS. 2004. JAEMS 2004 pp. 113-pp. 114
-
Digital Contents for Children of Foreigners of Japanese Ancestry Development of Science Materials and their Educational Effects. International Symposium & Conference Educational Media in Schools. 2004. pp 209-pp. 217
-
3次元CGによるディジタルアーカイブ. 日本図学会2003年度大会学術講演論文集. 2003. 27-32
more...
Books (21):
-
A Modeling of Digital Arckives by 3DCG
Japan Society for Graphic Science 2003 Conferences 2003
-
Applied OpenGL Graphics
Morikita 2003
-
応用OpenGLグラフィックス
森北出版社 2003
-
A Modeling of Digital Arckives by 3DCG
Japan Society for Graphic Science 2003 Conferences 2003
-
Applied OpenGL Graphics
Morikita 2003
more...
Works (2):
-
在留外国人子女のためのディジタルコンテンツ理科教材の開発
2004 - 2005
-
Development of Science Materials in Digital Contents for Children of Foreigners in Japanese.
2004 - 2005
Association Membership(s) (4):
日本図学会
, 日本教育メディア学会
, 電子情報通信学会
, 日本教育工学会
Return to Previous Page