Rchr
J-GLOBAL ID:200901090236379253   Update date: Jun. 12, 2008

Sato Shino

サトウ シノ | Sato Shino
Affiliation and department:
Job title: Research Associate
Research keywords  (2): マーケティング ,  Marketing
MISC (3):
  • 低関与型製品におけるブランド知識の構築 -飲料ブランドを事例として-. 商経論集. 2005. 89. 45-58
  • ブランド想起プロセスに関する一考察 -トップダウン型の連想連鎖として-. 商学研究科紀要. 2004. 59. 15-28
  • 広告戦略立案のためのブランド連想分析 -「方向性」概念を基軸として -. 日経広告研究所. 2003. 210. 44-49
Books (1):
  • 現代マーケティング論(第10章「マーケティング・リサーチ」)
    実教出版 2006
Awards (1):
  • 2003 - 吉田秀雄記念事業財団 平成14年度助成研究 吉田秀雄賞 大学院生の部 奨励賞
Association Membership(s) (5):
日本ダイレクトマーケティング学会 ,  日本広告学界 ,  日本商品学会 ,  日本消費者行動学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page