Rchr
J-GLOBAL ID:200901091998997651   Update date: May. 27, 2004

Wada Mitsuo

ワダ ミツオ | Wada Mitsuo
Affiliation and department:
Job title: Professor
Homepage URL  (1): http://www.kbs.keio.ac.jp/wadalab
Research field  (1): Business administration
MISC (38):
  • 大学院アート・マネジメント教育のカリキュラム・モデル開発(科学研究費補助金(基盤研究B)研究成果報告書 平成12年度〜平成13年度). 2002
  • 流通チャネル戦略の新展開. 日本商業学会年報. 1986
  • 日本流通新聞 メーカー・マーケティングの新展開. 1985
  • 季刊 消費と流通 1985年春 vol.9no.3 小売業国際化の勧め. 1985. 第9. 3
  • Historical Perspectives of Association. Proceeding of the Association Consumer Research in Japan for Consumer Research. 1985
more...
Books (19):
  • マーケティング原理/フィリップ・コトラー著
    ダイヤモンド社 2003
  • 同文舘出版 ブランド価値共創
    2002
  • 有斐閣 マーケティング戦略 新版
    2000
  • 中央経済社 2010年「小売維新」/小売経営研究会編著
    1999
  • ダイヤモンド社 関係性マーケティングと演劇消費
    1999
more...
Education (6):
  • - 1977 ペンシルバニア大学
  • - 1977 Other
  • - 1972 ミシガン州立大学
  • - 1972 Other
  • - 1967 Keio University
Show all
Professional career (1):
  • 経営学 (ペンシルバニア大学)
Work history (12):
  • 1999 - 2001 大学院経営管理研究科学習指導委員
  • 1997 - 1999 大学院経営管理研究科学習指導委員
  • 1995 - 1997 大学院経営管理研究科学習指導委員
  • 1979 - 1988 大学助教授(大学院経営管理研究科)
  • 1979 - 1988 大学助教授(大学院経営管理研究科附属ビジネス・スクール)
Show all
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page