Research keywords (7):
地方創生の為の診断に関する共同研究
, eco marketing
, retailing mix
, classification of goods
, A Study on the Marketing Mix.
, A Study on the Retailing Mix.
, A Practical Study on the Classification of Consumer Goods
Research theme for competitive and other funds (9):
2015 - 2018 地方創生に為の診断に関する共同研究
2004 - 消費者行動について
2004 - On Consumer Behavior
2001 - 環境マーケティングに関する研究
2001 - A Study on the Environmental Marketing
リスクマネジメントに関する研究
マクロ・マーケティングおよび商業経営に関する研究
産学官連携診断について
A Study on the Diagnosis of Academia-Business Links
Show all
Papers (1):
OHASHI Masahiko. Affecting Factors for Usages with Green Products of Japanese Consumers and Risk Management. 2013. 27. 60-65
VALUES AND BEHAVIORAL PATTERNS IN JAPAN:An Analysis Based Japanese General Social Surveys, 2000 to 2003
University of Tokyo Press 2008 ISBN:9784130561013
中小企業経営の諸問題(共著)
八千代出版 2004 ISBN:4842913193
Problems of Management in SMEs.
Yatio Publishing Co. 2004 ISBN:4842913193