Rchr
J-GLOBAL ID:201301027580106869   Update date: Jun. 10, 2020

Kuramoto Kazuya

クラモト カズヤ | Kuramoto Kazuya
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (2): Business administration ,  Business administration
MISC (14):
  • 「消費者志向経営のススメ第4回:いまなぜ消費者志向経営なのか」. 消費者情報. 2020. 491
  • 「消費者志向経営のススメ第3回:消費者志向への本気度を問う」. 消費者情報. 2019. 490
  • 「消費者志向経営のススメ第2回:共存共栄の精神と消費者志向経営」. 消費者情報. 2019. 489
  • 「消費者志向経営のススメ第1回:顧客満足経営から消費者志向経営へ」. 消費者情報. 2019. 488
  • 「特別寄稿:消費者対応部門を応援~消費者志向経営の現状と課題~持続可能なより良い社会の実現へ」. 消費者情報. 2017. 482
more...
Books (2):
  • 『お客様相談室』(日本能率協会マネジメントセンター)
    2011
  • 『有事対応コミュニケーション力』(生きる技術!叢書)
    2011
Education (1):
  • - 1977 Kwansei Gakuin University Department of Political Science
Work history (4):
  • 2013 - 現在 Doshisha University
  • 2010 - 神戸大学大学院 経営学研究科 准教授
  • 2008 - 株式会社ミズノアベール 代表取締役社長
  • 2003 - ミズノ株式会社 品質保証部 部長
Awards (1):
  • 2009 - 消費者支援功労者内閣府担当大臣表彰受賞
Association Membership(s) (6):
日本経営倫理学会 ,  法曹緑窓会 ,  大阪販売士協会 ,  関西消費者協会 ,  消費者関連専門家会議 ,  現代経営学研究所
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page